Headerbild

Medlemsnytta

Det finns en rad anledningar att vara medlem i Borlänge Snöskoterklubb. Det grundläggande är att Du om medlem får en starkare röst i frågor som lokalt rör snöskoter.
Som medlem har vi naturligtvis ett gemensamt ansvar för våra leder och andra tillgångar.

Som medlem har Du även en rad tillgångar i form av rabatter etc.
- Våra lokala skoterhandlare har under alla år gett våra medlemmar rabatt på en rad reservdelar. Det handlar om Haralds Båtar som säljer Polaris och Bengts Cykel & Motor som numer säljer Arctic Cat.
- Batteripoolen i Borlänge ger medlemmar 15% rabatt på YUASA batterier samt NOCO laddare,
- Hos försäkringsbolaget Svedea får du som medlem 10% rabatt på skoterförsäkringen. Svedea håller redan innan rabatt en låg nivå på de flesta premier.
- Klubben köper ibland in olja etc som säljs till medlemmar för bra pris. Just nu har vi Valvoline 2T-olja som vi säljer för 20:-/l i 20-liters dunk eller 25:-/l i 5-liters dunk.

Adress

Borlänge SSK Ekorrstigen 3 78450 Borlänge